مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 17340

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: امروز فرماندار به تنهایی نمی‌تواند نهاوند را در ریل توسعه قرار دهد و در این زمینه همه دستگاه‌ها و مدیران باید پای کار بیایند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری در کارگروه توسعه راهبردی شهرستان نهاوند که با محوریت دانشگاه‌های شهرستان نهاوند در محل دانشگاه ملی و با حضور رؤسای ۶ دانشگاه نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان نهاوند در بخش گردشگری ظرفیت‌های زیاد و قابل توجهی دارد اما باید برای گردشگری نهاوند برندسازی کنیم.

ناصری گفت: سراب‌های شهرستان ظرفیت بزرگی دارند و در نوع خود بی‌نظیر هستند و ما باید تلاش کنیم که این ظرفیت را به عنوان پایلوت گردشگری در سطح دنیا معرفی کنیم.

وی با اشاره به تدوین سند توسعه نهاوند، عنوان کرد: خوشبختانه سند توسعه شهرستان نهاوند در استان تدوین و اخیرا به شهرستان ابلاغ شده است و ما این سند توسعه را بر روی میز دانشگاه‌ها قرار داده‌ و از دانشگاه‌ها کمک گرفته‌ایم و این یک کار جدید در شهرستان است.

فرماندار نهاوند بیان کرد: متولی سند توسعه شهرستان مدیران شهرستان هستند و ما برای اجرای این سند، دانشگاه‌های شهرستان را به کمک مدیران شهرستان آورده‌ایم.

ناصری گفت: دبیرخانه توسعه پایدار شهرستان را در دانشگاه دولتی نهاوند راه‌اندازی کرده‌ایم و شاخص‌های توسعه این سند را که شامل بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردگشری است را هر بخش را به یک دانشگاه شهرستان واگذار کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: دانشگا‌ه‌های شهرستان دارای ۹۲ هئیت علمی هستند اگر این ۹۲ هئیت علمی را به کمک توسعه شهرستان بیاوریم امکان ندارد که نتیجه نگیریم.

ناصری اظهار داشت: برای اجرای سند توسعه شهرستان همه ظرفیت‌های شهرستان را به کمک آورده‌ایم و این کار بزرگی است و چراغ راه و چارچوب راه برای ما مشخص خواهد کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش