- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آمریکا با اصل نظام اسلامی مخالف است

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نهاوند، ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: امروز در هر جای عالم جنگ و خون‌ریزی وجود دارد و در این میان دست‌های پشت پرده آمریکا و عواملشان در کار است همچنان که بیش از ۴ دهه است علیه ملت مظلوم ما ظلم می‌کنند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در روزهای اخیر، تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری چراغ راه امت اسلامی است و باید به این مهم توجه ویژه شود.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه برائت از مشرکین فریضه اسلامی است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که عربستان و آل سعود می‌گویند در حج مرگ بر آمریکا نگویید اما اعتراض نکردن به آمریکا در حج یک درخواست شیطانی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۴۰ سال ماندگاری بهترین دلیل کارآمدی تفکر مقاومت است، تصریح کرد: ۴۰ سال آمریکا و عواملش در داخل و خارج تلاش کردند تا انقلاب را از پای درآورند اما به دلیل حقانیت انقلاب و درک و فهم سیاسی مردم نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ناجی دنیا است، گفت: آمریکا با اصل نظام اسلامی مخالف است و می‌خواهند ما در دفاع از خود ناتوان باشیم تا هر آنچه می‌خواهند بر سر ما بیاورند نتوانیم دفاع کنیم.

وی بابیان اینکه امروز دشمنی آمریکا به خاطر توان دفاعی است، گفت: مسئولان باید در خصوص تقویت ظرفیت‌های اقتصادی برای تاب‌آوری و مقابله در برابر تحریم‌ها و ظرفیت سیاسی برای حفظ وحدت در جامعه تلاش کنند تا در برابر دشمنان دوام بیاوریم و انقلاب را حفظ کنیم./مهر