سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17376

صدای نهاوند:
معاون رئیس جمهور گفت: سیمان نهاوند با دریافت 5 نشان صنعت سبز یکی از موفق ترین واحدهای تولیدی کشور است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، عیسی کلانتری عصر جمعه در بازدید از کارخانه سیمان نهاوند، با تقدیر از مدیر شرکت سیمان نهاوند گفت: رئیس بنیاد مستضعفان کشور یکی از اهداف اصلی این بنیاد را بهبود وضعیت محیط زیست در کشور قرار داده است، که این اقدام جای قدردانی دارد.

کلانتری با بیان اینکه یکی از اهداف دولت توسعه پایدار و یکی از اجزای توسعه پایدار محیط زیست است، گفت: توسعه اقتصادی، حفظ حقوق نسل های بعد و جلوگیری از برهم زدن نظم اجتماعی لازمه توسعه پایدار است.

وی با بیان اینکه محیط زیست مساله خطی یا سیاسی نیست، گفت: محیط زیست بین نسلی و غیر سیاسی و برای انسان ها و مردم است اما دیده می شود که اخیراً گروه هایی به عنوان مدافع محیط زیست شکل گرفته‌اند که هر کاری توسط دولت در این بخش انجام می شود از آنجا که با دولت روحانی و نظام جمهوری عناد دارند آن را برعکس جلوه می دهند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه محیط زیست متعلق به همه مردم و نسل‌ها است و حفظ آن وظیفه قانونی و عرفی و اخلاقی همه ماست، گفت: اگر به امید ۳ هزار محیط بان به دنبال حفظ محیط زیستی باشیم که ۱۶۴ هزار میلیون هکتار وسعت دارد به طوری که برای هر محیط بان ۵۵ هزار هکتار در نظر گرفته شود هیچ کاری نمی‌توان پیش برد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش