جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 17407

صدای نهاوند:
مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: کشاورزان گندم که یک کالای استراتژیک است را انبار نکنند و به دولت تحویل دهند در غیر اینصورت مرتکب تخلف شده اند.

حسین خردمند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: نرخ خرید گندم امسال هزار و ۷۴۰ تومان در صورت نداشتن افت است که در حال حاضر دو کارخانه آرد و کوثرخزل در شهرستان نهاوند، آماده خرید گندم کشاورزان هستند.

خردمند گفت: پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت گندم آبی و دیم شهرستان نهاوند که ۱۹ هزار ۴۰۰ هزار هکتار است ۷۰ هزار تن گندم مرغوب به مراکز تحویل شود.

وی با اشاره اینکه تاکنون در ۱۱ هزار هکتار از مزارع شهرستان نهاوند سیستم نوین آبیاری اجرا شده است، گفت: درحال حاضر ۸ هزار هکتار دیگر از اراضی کشاورزی شهرستان نهاوند مستعد اجرای این طرح است و دولت و وزارت جهادکشاورزی با توجه به ظرفیت نهاوند میزان اعتبارات را نامحدود اعلام کرده اند.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند با بیان اینکه از هفته آینده کشاورزان با مراجعه به بانک‌ها خسارت‌های ناشی از سیل را دریافت خواهند کرد، گفت: سهم شهرستان نهاوند از محل اعتبارات بحران در خصوص سیل سال جاری ۶ میلیارد تومان وام بلاعوض و ۸ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۴ درصد برای بخش زراعت، باغبانی و دام است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش