- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به سال‌روز شهادت آیت الله حیدری توجه کند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی، به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه کار اصحاب رسانه باید دلالت به امور خیر باشد به برپایی نمازجمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه در این ۴۰ سال در تداوم و انتقال ارزش‌ها به مردم نقش بسزایی داشته است.

وی با یادآوری شهادت آیت الله حیدری به عنوان اولین امام جمعه شهید کشور، عنوان کرد: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه باید به سال‌روز شهادت آیت الله حیدری توجه کند.

امام جمعه نهاوند با انتقاد از اینکه چرا شهید حیدری به عنوان امام جمعه شهید مطرح نیست، گفت: اصحاب رسانه باید این مهم را از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور پیگیری و مطالبه کنند.

وی تصریح کرد: نهاوند در حادثه ۷ تیر تنها شهرستانی است که هم امام جمعه شهید و هم نماینده شهید دارد اما متأسفانه به این مهم توسط ارگان‌های مختلف بی توجهی شده به شکلی که حتی در بین ائمه جمعه کشور هم مطرح نیست.

حجت الاسلام مغیثی افزود: کمک اصحاب رسانه در رسیدن به اهداف مهم فرهنگی شهرستان نهاوند تأثیر گذار است.

وی با بیان اینکه نهاوند مسائل متعددی در حوزه‌های مختلف دارد، گفت: این روزها مسئله عمده شهرستان نهاوند عدم کنترل و افسارگسیختگی در سراب‌ها است و هرکس هر کاری که می‌خواهد می‌کند لذا اصحاب رسانه باید در این خصوص وارد عمل شوند.

امام جمعه نهاوند بابیان اینکه از فروردین سال ۱۳۶۱ در شهرستان نهاوند انجام وظیفه کرده‌ام و در این راستا ۱۷ دفتر ۱۰۰ برگ از خطبه‌های این چند سال جمع آوری شده است، عنوان کرد: دومین امام جمعه نهاوند هستم.