سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17459

فرمانده انتظامی نهاوند:

۲نفرسارق در نهاوند دستگیر شدند

صدای نهاوند:
فرمانده انتطامی نهاوند از دستگیری دو نفر سارق توسط کلانتری ۱۱ وپلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: این دو سارق پس از دستگیری به ۲۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ ساکی گفت: این دو سارق که یک نفر از آنها سارق لوازم قطعات و محتویات خودرو و دیگری سارق سیم برق بوده در تحقیقات فنی نفر اول به ۱۵ فقره سرقت قطعات محتویات و لوازم داخل خودرو و سارق سیم برق به ۵ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف نموده و تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

وی در ادامه با اشاره به کشف یک مورد پرونده هتک حیثیت و مزاحمت اینترنتی توسط کارشناسان پلیس فتا، اظهار داشت: در پى مراجعه یکی از شهروندان نهاوندی مبنى‌‌ بر انتشار عکس‌های شخصی اش و مزاحمت اینترنتی با ارسال پیام‌های توهین‌آمیز از سوى فردى ناشناس، رسیدگى به پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس‌ فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: باتوجه به اظهارات شاکی و اقدامات ‌کارآگاهان سایبری مشخص شد متهم یا متهمان با ایجاد صفحه‌ای به نام شاکی و انتشار تصاویر خصوصی و درج مطالب کذب باعث مزاحمت و هتک حیثیت شده بودند که با بررسی مدارک ارائه شده توسط شاکی ، متهم مورد شناسایی قرار گرفت وبا هماهنگی مراجع قضائی دستگیر شد.

وی اظهار داشت: طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم تصاویر شاکی را از صفحه شخصی‌ اش استخراج می کرده است و از این‌ طریق برای وی مزاحمت ایجاد می نموده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش