- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

کارنامه ۲۰۰ ساله انگلیس در ایران سیاه است

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی، نماز جمعه نهاوند اظهار کرد: امام راحل فرمودند آمریکا از انگلیس بدتر است و انگلیس نیز از آمریکا و شوروی نیز از هردوی این‌ها، بر همین اساس امام حکومتی بر پایه اسلام ناب محمدی تشکیل داد که ۴۰ سال است با عزت و اقتدار رو به توسعه و پیشرفت است.

مغیثی بابیان اینکه یک بچه دبستانی هم به گفته‌های انگلیس مبنی بر توقیف نفت کش، می‌خندد، گفت: نفت‌کش انگلیس در آب‌های ایران قوانین ما را نقض کرد و کشتی آن‌ها توقیف شد بعد آن‌ها می‌گویند چرا این اقدام صورت گرفته! شما چرا کشتی نفت‌کش ایران را بدون هیچ تخلفی توقیف کرده‌اید آیا اقدام شما قانونی است؟ این زیاده‌خواهی و پررویی از خوی استکباری آن‌ها نشأت می‌گیرد.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه اسلام آمریکایی و شیعه لندنی دو لبه یک قیچی علیه اسلام ناب محمدی است، گفت: شیعه‌ای که بر طبل تفرقه می‌کوبد و وهابیون هر دو دشمنان اسلام هستند.

وی افزود: امروز دنیا تغییر کرده است و مسلمانان جهان در هیچ کجا اجازه نمی‌دهند تعرض دشمنان اسلام و مسلمین بی‌پاسخ بماند و هر جا که دشمنان بزنند، می‌خورند و به همین دلیل است که ترامپ دیوانه سر جای خود نشسته است.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه ایران اسلامی به حدی از توان رسیده است که اگر آمریکا و هر کشور دیگری عملی انجام دهد قطعاً بی‌پاسخ نخواهد گذاشت، گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی به‌واسطه شهادت‌طلبی و مقاومت رزمندگان سپاه، ارتش و بسیج است.

وی با اشاره به شناسایی ۱۷ جاسوس آمریکایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: این‌ها نشان می‌دهد که اقتدار نظامی، امنیتی ایران به حدی است که می‌تواند به آمریکا و انگلیس لطمه بزند و این نوچه‌های منطقه‌ای آن‌ها عددی نیستند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه مردم ما پشتیبان ارتش، سپاه، دولت و سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند دشمن به ایران اسلامی نفوذ کند، گفت: درگذشته و ابتدای انقلاب مرکز هفتگی نماز جمعه محل توجیه، بصیرت و امدادرسانی و اعزام رزمندگان به جبهه بوده است و امروز یکی از اهداف دشمن خلوت کردن سنگر نماز جمعه است و ما وظیفه‌داریم این سنگر را حفظ کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر نظام و انقلاب را بدانیم، گفت: جانشین فرمانده سپاه در برنامه‌ای اعلام کردند که در ۴۰ سال گذشته سپاه ۴۰ هزار شهید تقدیم اقتدار ایران اسلامی کرده است لذا باید این سرمایه‌گذاری را قدر بدانیم و نگذاریم دشمنان بر این آب‌وخاک نفوذ کنند.