سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17471

صدای نهاوند:
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: نهاوند دارای پتانسیل های بالایی است و مهد گیاهان دارویی و گردشگری وصنایع دستی و روش های نوینی برای اشتغال است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ربیعه علیمحمدی در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان نهاوند، عنوان کرد: توجه به زنان در جامعه یعنی توجه به نسلی قوی و توانمند که باید مورد توجه قرار بگیرند تا فرزندانی توانمند، خلاق وسالم را به جامعه تحویل دهند.

 
وی با بیان اینکه در تمام مراکز شهرستان ها مرکز بازارچه مشاغل خانگی باید باشد و همچنین مراکز فروش محصولات بانوان باید پیگیری وراه اندازی شود، گفت: در مراکز و روستاهایی که مکانهای ورزشی برای بانوان وجود ندارد فضای مدارس و مراکز آموزشی برای ورزش در اختیار بانوان قرار می گیرد واز فضاها باید به طور متناوب استفاده کنند.
 
علیمحمدی با بیان اینکه پارک بانوان باید در ابتدا با توجه به جمعیت شهرستان راه اندازی شود، افزود: پارک فرهنگی و ورزشی بانوان فضایی باشد برای بانوان که در آن فضا فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، فروش صنایع دستی، مشاوره خانواده و … باشد وبه طور کل باید از فضاها استفاده کنند.
 
وی در زمینه بحث بیکاری هم بیان کرد: مشکل بیکاری نداریم، در واقع مشکل مهارت داریم به طوریکه باید جوانان مهارت آموزی را یاد بگیرند و باید مهارتها و آموزش های هنرستان ها را به روز کنیم وبا توجه به نیاز منطقه انجام دهیم، در واقع مهارت آموزی باید اتفاق بیفتد.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن افکار و فکر و فرزند وخانواده ما را هدف قرار داده است وبه عنوان جنگ اقتصادی وارد شده، افزود:هدف زن بودن این است که فرزند سالم ،مومن ودیندار را برای جامعه تربیت کند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش