سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1762

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند گفت: کاندیداهای شهرستان نهاوند از خانواده‌های آبرومند و انقلابی هستند ولی آنچه از آن‌ها انتظار می‌رود این است که با سعه صدر کافی در مهلت باقیمانده انتخاب اصلح را به مردم تیزبین و سیاسی بسپارند و از اختلافات اجتناب کنند.

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند گفت: از مصادیق تقوا برپایی نماز جمعه و حضور در جماعات سیاسی اجتماعی است زیرا به‌موجب آن دشمنان اسلام و مسلمین نابود خواهند شد.

وی گفت: همه فرستادگان الهی و امام راحل و مقام معظم رهبری از گذشته تاکنون منادی ندای وحدت در جامعه اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی عنوان کرد: هر کس که ناقض این اصل باشد، چه شیعه و چه سنی دست‌نشانده آمریکا و سران کفر و استکبار است.

وی حضور مسلمین در اجتماعات را نشان از آمادگی برای پیکار و مقابله با دشمن دانست و گفت: جماعتی که امروز طلایه‌دار نهضت امام خمینی (ره) است آماده جهاد علیه این دشمنان به امر ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای هستند.

وی با اشاره به اینکه غرب خود را پیرو حضرت مسیح می‌داند، گفت: آمریکا و اسرائیل در رأس خود را پیروان حضرت مسیح می‌دانند و آن‌ها به هیچ اصل و اساسی پایبند نیستند و هر جنایتی انجام می‌دهند.

غرب از گذشته تابه‌حال به دنبال ایجاد شرایطی به سود خود در جهان بوده و هست

امام‌جمعه نهاوند مشکل اصلی آمریکا و اسرائیل را اعتقاد نداشتن به خدا دانست و گفت: غرب از گذشته تابه‌حال به دنبال ایجاد شرایطی به سود خود در جهان بوده و هست ولی امروز مشاهده می‌شود به برکت بیداری اسلامی تمامی نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب‌شده است.

وی وحدت جامعه اسلامی را راه مقابله با دشمنان اسلام همچون آمریکا و داعش دانست و عنوان کرد: این گروهک‌های ایجادشده روزی گریبانگیر خودشان خواهد شد.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به وضع تحریم جدید علیه تأسیسات موشکی ایران، گفت: آنچه امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، دولت و ملت در آن متفق‌القول هستند قابل‌اعتماد نبودن آمریکا است.

وی عنوان کرد: آمریکا وقتی دست از اقدامات خصمانه خود علیه ملت مسلمان جهان برمی‌دارد که آن‌ها دست از اعتقادات، خدا و پیامبر بردارند و به آنچه آن‌ها می‌گویند عمل کنند.

وی بابیان اینکه بالا بردن توان دفاعی توصیه‌ای قرانی است، گفت: در خصوص توان موشکی و دفاعی باید به حدی برسیم که دنیای کفر و استکبار از اهانت به کشورهای اسلامی و ایران دست‌ بردارد و جرأت اندک کاری علیه مسلمانان را نداشته باشد.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به نفوذ آمریکا گفت: این شیطان بزرگ هم‌زمان برجام را تصویب می‌کند و تحریم جدید وضع می‌کند ولی درنهایت آنچه را پیگیری می‌کند و می‌خواهد به هدف برساند پروژه نفوذ است.

دانشجویان ادامه‌دهنده سیره و منش اسوه‌های جمهوری اسلامی ایران باشند

حجت‌الاسلام‌ مغیثی اظهار داشت: دانشجویان به‌جای بهره‌گیری از الگوهای غربی باید ادامه‌دهنده سیره و منش اسوه‌های جمهوری اسلامی ایران همچون شهید علم الهدی باشند.

وی عنوان کرد: زمان رژیم منحوس پهلوی با ضرب نیزه و تفنگ قصد برداشتن حجاب از زنان را داشتند ولی با بصیرت و آگاهی زنان و مردان آن زمان موفق نشدند ولی امروز با یک دیش هر آنچه گذشتگان ما جمع کردند، در حال از دست دادنشان هستیم.

امام‌جمعه نهاوند رشد شمار کاندیداهای مجلس را جای امیدواری دانست و گفت: این مسئله از جهتی جای شکر دارد و از سوی دیگر جای بیم زیرا می‌تواند منفذ و راه نفوذ برای دشمنان داخلی و خارجی باشد.

وی گفت: کاندیداهای شهرستان نهاوند از خانواده‌های آبرومند و انقلابی هستند ولی آنچه از آن‌ها انتظار می‌رود این است که با سعه صدر کافی در مهلت باقیمانده انتخاب اصلح را به مردم تیزبین و سیاسی بسپارند و از اختلافات اجتناب کنند.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش