- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تبلیغات انتخاباتی در نهاوند به‌صورت غیررسمی آغازشده است/کاندیدا ها تخریب نکنند

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: هر کشوری که منافع آمریکا را تأمین کند خوب است و هرکه تأمین نکند دشمن اوست و باید هزینه بپردازد.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه از پس‌فردا هم‌زمان با ماه محرم هفته امربه‌معروف آغاز می‌شود، گفت: امروز انقلاب اسلامی ما در دنیا اثر گذاشته است و مهم‌ترین معروف ما پیاده کردن حکم خداست و بزرگ‌ترین طاغوت شاه، امریکا و اروپا است که بشریت را به اسارت گرفته‌اند.

وی افزود: فرهنگ و اقتصاد دو مسئله مهم کشور است که باید قوای سه‌گانه دست‌به‌دست هم برای مقابله با تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی دشمن بدهند.

حجت‌الاسلام مغیثی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد و مفسدین همگانی است کما اینکه قوه قضاییه در رأس است، گفت: ما وظیفه‌داریم اگر فسادی دیدیم گوش زد کنیم اگر گوش ندادند باید مراجع ذی‌ربط را در جریان قرار دهیم.

وی با اشاره به حمله اسرائیل به حشدالشعبی، گفت: این اقدامات ادامه جنایت و خوی استکباری آن‌ها است، یقیناً نیروهای انقلابی جواب خواهند داد.

امام‌جمعه نهاوند، اظهار کرد: امروز در پدافند هوایی سه قدرت با سه وسیله سرآمدند که ایران اسلامی با موشک باور در حد روسیه و آمریکا قرارگرفته و می‌تواند از آسمان و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کند.

وی با اشاره به آغاز ماه محرم در روزهای آینده گفت: هیئت‌ها با رعایت حق‌الناس و حدود الهی نماد امربه‌معروف و نهی از منکر باشند.