سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1769

صدای نهاوند:

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان نهاوند از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری طی ایام دهه فجر در شهرستان نهاوند خبر داد.

محمود مصبح در گفتگو با صدای نهاوند گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اتفاقی بی‌بدیل در تاریخ معاصر به شمار می‌آید و در مسائل سیاسی جهان و منطقه ایفاگر نقش تعیین‌کننده و تحولات غیرقابل‌پیش‌بینی بوده است.

وی گفت: این اتفاق بزرگ معادلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد و با آگاهی‌های عمیقی که در میان ملت‌های مسلمان جهان به‌ویژه در کشورهای اسلامی به وجود آورد زمینه تحولات ریشه‌دار و چشمگیری را فراهم کرد.

رئیس اداره ارشاد نهاوند اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی مقطع رهایی ملتی است که به مدد الهی و تبعیت از حضرت امام خمینی (ره) بر طاغوت غلبه کرد و در ادامه با رهبری مقام معظم رهبری همچنان شاهد ثمربخشی شجره طبیه جمهوری اسلامی در میهن و توسعه آن به دیگر کشورهای اسلامی هستیم.

وی بابیان اینکه در آستانه سی و هفتمین سال برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: حضور، همفکری و همکاری بخش‌های مختلف فرهنگی و نقش‌آفرینی و اثربخشی مردم در برگزاری باشکوه‌تر مراسم دهه فجر تأثیرگذار است.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان نهاوند همچنین به تشریح تعدادی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده توسط این کمیته در ایام‌الله دهه فجر پرداخت.

وی گفت: برگزاری جشنواره موسیقی سنتی فجر استان همدان در این شهرستان، برگزاری مراسم جشن در بیش از ۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهر و روستاهای شهرستان، برگزاری ۵۰ مسابقه مختلف ورزشی و فرهنگی در شهر و روستاهای شهرستان و برپایی نمایشگاه‌های مختلف ازجمله عکس، هنرهای تجسمی و کتاب ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

وی برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در بین ادارات و نهادهای شهرستان، برگزاری گفتمان‌های دینی، برپایی مراسم عصر شعر و خاطره، برگزاری محافل انس با قرآن، نمایشگاه حجاب و عفاف، پخش فیلم با موضوع انقلاب اسلامی و برپایی مراسم زیارت عاشورا و مولودی‌خوانی را از دیگر برنامه‌های این اداره در این ایام عنوان کرد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش