- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

بحث‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی با موضوع شرکت در انتخابات و انتخاب کاندید‌های اصلح در نهاوند برگزار می شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سرهنگ حسن مرادی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس ۱۰۰ عنوان برنامه در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود و حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان نیز در این هفته هر کدام یک برنامه مهم و محوری برگزار می‌کنند.

مرادی عنوان کرد: برگزاری رژه خودرویی و صبحگاه مشترک با حضور نیرو‌های نظامی، انتظامی و سپاه ناحیه، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، افتتاح چندین پایگاه مقاومت بسیج از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان برگزار می‌شود.

مرادی بیان کرد: نواختن زنگ مقاومت در کلیه مدارس شهرستان، سرکشی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه‌های جهادی محلات‌اقشار و پزشکی به نقاط محروم شهرستان، همایش بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه و بسیجی با حضور فرماندهان اسبق سپاه ناحیه نهاوند، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز خواهر و … از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش بی بدیلی در جنگ نرم دشمن دارند، گفت: رسانه ها می توانند نقش مهمی در کم رنگ کردن حیله های دشمنان نقش بسزایی در عدم تفرقه افکنی و پیشبرد اهداف انقلاب و در پیاده کردن گام دوم انقلاب داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: تثبیت انقلاب اسلامی، دمیدن روح مقاومت در منطقه و ایجاد جبهه مقاومت که به عنوان خاری در چشم دشمنان شده است از دستاوردهای دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه نهاوند به برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان اجرا می شود و هر پایگاه در این هفته برنامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: یادواره شهید شاخص شهرستان شهید جلال قربانی همزمان با سالگرد شهادت این شهید بزرگوار در آستان مقدس شاهزادهمحمد و علی(ع) و همچنین یادواره شهدای دانش آموز دختر در هفته دفاع مقدس برگزار خواهند شد .

مرادی گفت: همایش پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با حضور فرماندهان سابق سپاه نهاوند از ابتدا تاکنون از جمله برنامه های دفاع مقدس در شهرستان نهاوند است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سیل امسال در نهاوند اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث واحدهای خسارت دیده در سیل نهاوند از ۲۵ واحد تعمیری سهمیه شهرستان بهسازی و تعمیر تعداد ۱۹ واحد به اتمام رسیده است که این واحدها مربوط به مددجویان نهادهای حمایتی است.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه ۲۵ گروه جهادی در شهرستان نهاوند در بحث تعمیر و احداث منازل مشارکت دارند، افزود: در بخش احداث نیز ۲۰ واحد مقدمات کار انجام شده است و ۵ واحد نیز تا مرحله سقفزنی پیشرفت داشته اند.

وی در پایان گفت: از مردم نهاوند بابت کمک های زیادی که در بحث کمک به سیل زدگان داشته اند تشکر می‌کنیم چون تاکنون در حدود ۲۵۰ میلیون تومان مردم نهاوند کمک کرده اند که این مبلغ به تکمیل واحدهای افراد نیازمند اختصاص می یابد.