جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 17734

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: امریکا و اروپا منافع مشترک دارند به همین علت اروپا جرات ندارد در برابر امریکا قد علم کند.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه درخطبه های نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی جمهوری عزت و عزت نتیجه راهبرد مقاومت است و اگر ما امروز به جایی رسیدیم که در سفر رئیس جمهور به نیویورک روسای جمهور کشورهای اروپایی از رئیس جمهور کرارا خواهش و تمنا می کنند تا جلسه ای با ترامپ داشته باشد نشان از عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

امام جمعه نهاوند با تاکید بر اینکه تحریم همراه با مذاکره یعنی تسلیم شدن در برابر شیطان بزرگ، گفت: اگر ما در دفاع مقدس ضعف نشان می دادیم به این جا نمی رسیدیم.

وی تاکید کرد: دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت تدبیر و بصیرت بود که توانست مملکت را حفظ کند و یک وجب از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمن نماند.

حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه پیشنهاد مذاکره با فشار حداکثری به منزله تسلیم است و اروپا در این زمینه پادو و نوکر امریکاست، گفت: امریکا و اروپا منافع مشترک دارند چراکه جرات ندارند در برابر امریکا قد علم کنند.

وی با اشاره تهمت های واهی غرب به ایران در خصوص حمله یمن به آرامکو و متهم کردن ایران، گفت: آنها میخواهند با ایران به هر نحوی تسویه حساب کنند و هر گزینه ای دارند و برای دست و پا زدن به هرکاری متوسل می شوند.

امام جمعه نهاوند با تاکید بر اینکه برخی در کشور متوجه توان دفاعی و بازدارنگی کشور نیستند، افزود: وقتی پهپاد مدرن آمریکایی در ارتفاع ۱۷ کیلومتری توسط ایران سرنگون شد آنها دانستند که توان ایران چقدر است و بر همین اساس حساب می برند و نمی توانند قد علم کنند.

وی بابیان اینکه دشمنان بدانند که جنگ با ایران منطقه خلیج فارس را نا امن می کند، گفت: مذاکره هیچ فایده ای ندارد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش