- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شیاطین به دنبال ایجاد نا آرامی در عراق برای کمرنگ کردن اربعین هستند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام مغیثی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: امروز باید تلاش شود خام فروشی به حداقل برسد تا ارزش افزوده بیشتری شامل کشور شود و موجب رونق اقتصادی شود.

مغیثی با اشاره به سفر هیئت ایرانی به نیویورک، گفت: در این سفر ثابت شد اروپایی ها قدرتی ندارند و پادو امریکا هستند چراکه اراده مستقلی ندارند لذا ایران باید با سیاست برخورد با امریکا و با اروپا رفتار کند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: سازمان توسعه صنعتی بین الملی اعلام‌کرد که  ایران از لحاظ توانمندی صنعتی ۴۰ پله سعود کرده است این مهم در شرایطی است که ایران اسلامی در شرایط سخت تحریم های ظالمانه بوده است.

وی با اشاره به عملیات ارتش یمن علیه عربستان، گفت: دشمنان می گویند که ما باورمان نمی شود یمن آرامکو را بزند حال این حمله زمینی را چه می خواهند بگویند؟

حجت الاسلام‌مغیثی، تصریح کرد: صدور انقلاب یعنی صدور مقاومت در برابر ظلم و احقاق حقی که باید داشته باشیم، جبهه مقاومت این را از ایران آموختند.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت اگر تامین شود همه موفقیت ها صورت می گیرد، گفت: نیروی های نظامی و انتظامی در توفیقات کشور سهیم هستند البته که این مهم هزینه داشته و ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز نیروی انتظامی حاصل این مهم است.