سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17764

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به‌واسطه نبود امکانات مناسب درمانی و زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسب در این حوزه کارگران بسیاری گلایه‌مند هستند.

به گزارش صدای نهاوند، حسن بهرام نیا ظهر پنجشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه پایدار استان همدان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه جامعه مخاطب شما اقشار مولد و کارگران هستند، تصریح کرد: امروز به‌واسطه نبود امکانات مناسب درمانی و زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسب در این حوزه کارگران بسیاری گلایه‌مند هستند.

وی بابیان اینکه انتظار می‌رود درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان نهاوند توسعه یابد تا مردم برای بهره‌گیری از امکانات خدمات دارو درمان مشکل نداشته باشند، گفت: توسعه این مهم موجب جلوگیری از مهاجرت مردم نهاوند برای انجام خدمات درمانی به شهرستان‌ها و استان‌های هم‌جوار می‌شود.

نماینده مردم نهاوند با تأکید بر اینکه خوشبختانه امروز امنیت در راستای همدلی مسئولان در استان وجود دارد، گفت: یکی از مؤلفه‌های توسعه هر منطقه وجود امنیت است لذا انتظار می‌رود منابع اعتباری جهت رونق کسب‌وکار و همچنین پویایی کارخانه‌ها به استان همدان سرازیر شود.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز به سبب نبود سرمایه در گردش ظرفیت بالقوه شهرک صنعتی نهاوند مغفول مانده است که در این خصوص درخواست داریم اعتبارات موردنیاز جهت پرداخت سرمایه در گردش به تولیدکنندگان نهاوندی پرداخت شود تا بسیاری از جوانان جویای کار شهرستان بتوانند در بستر آن کسب درآمد کنند و معیشت مردم نهاوند بهبود یابد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تأمین سرمایه در گردش برای رونق شهرک صنعتی این شهرستان تأکید کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش