- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آغاز تحرکات انتخاباتی ۱۵۰ کاندیدای انتخابات مجلس در استان همدان به طور غیررسمی

به گزارش صدای نهاوند، سیدسعید شاهرخی در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان همدان، با بیان اینکه استان همدان بر روی ریل توسعه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است و باید با جدیت پروژه های مورد نظر در این راستا دنبال شود، عنوان کرد: همدان هشتمین کلانشهر کشور محسوب می شود و از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، رشد و توسعه نیازمند تلاش بیشتر است.

وی با بیان اینکه اولویت نخست استان را به اشتغال و معیشت اختصاص داده ایم، تصریح کرد: درصدد هستیم تا هدفمند حرکت کنیم، بیشترین نفع برای مردم باشد و اعتبارات به سمت و سوی رونق تولید و معیشت مردم روانه باشد به طوریکه پیش بینی کرده ایم سالانه ۵ میلیارد در استان سرمایه گذاری صورت گیرد و ۶۰ هزار شغل جدید نیز تا پایان برنامه ششم ایجاد شود.

استاندار همدان در ادامه نیروی انتظامی را پیشگام و پیشتاز در اجرای سیاست های مدیریتی، قاچاق کالا، مقابله با موادمخدر و هدایت معتادان متجاهر دانست و با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم، انضباط و آرامش در جامعه، اظهار کرد: نیروی انتظامی حس آرامش و امنیت را در جامعه ایجاد کرده و باعث می شود مردم در سایه امنیت زندگی کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت خطیر ایجاد امنیت در جامعه برعهده نیروی انتظامی است، عنوان کرد: یکی از نعمت های خداوند منان به انسان فرصت خدمتگذاری است که حتما باید به بهترین وجه قدردان این نعمت باشیم.

استاندار همدان خطاب به فرماندهان انتظامی استان تأکید کرد: خوشبختانه امروز استان همدان از امن ترین استان های کشور است. تدین مردم و حضور مقتدرانه نیروی انتظامی و اطلاعاتی در کشور بستر مناسبی برای امنیت پایدار فراهم کرده است.