سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17872

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت:در حوادث اخیر لبنان و عراق رد پای آمریکا و آل سعود و اسرائیل پیداست اما دولت و ملت با بصیرت عوامل مخرب را شناسایی می کنند و نمی گذارند عوامل دشمن به اهداف خود برسند.

به گزارش صدای نهاوند حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد:آمریکا هرگز دست از دشمنی با ملت مسلمان برنمی‌دارد.

وی با اشاره به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایشان فرمودند منع مذاکره با آمریکا، هم مانع نفوذ مجدد آمریکا و هم مایه عزت و افتخار ایران اسلامی است تا دنیا بفهمد ایران اسلامی پیرو مکتبی است که زیر بار زور نمی رود و درهم‌شکننده ابهت پوشالی آمریکا است.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه آمریکا در جریان تسخیر لانه جاسوسی اعتراف کرد ایران ما را تحقیر کرده است، گفت: آمریکا در حال افول است و این آمریکا، آمریکای ۴۰ سال پیش نیست. آخرین سیلی که آمریکا از ما خورد سرنگونی پهپاد آنها است که با موشک ساخت داخل در ارتفاع ۱۷ کیلومتری ساقط شد.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه مذاکره، برجام و غیره نباید وسیله دوقطبی شدن جامعه شود، گفت: جامعه ما مسلمان هستند و باید واحد باشند و وقتی رهبری می‌گویند مذاکره با آمریکا نه همه ملت می‌گوییم نه چراکه مملکت ما از اصولگرا و اصلاح‌طلب و همه قوا ولایتمدار است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد به ایران اسلامی القا کند که توانایی غلبه بهآمریکا را ندارد اما ثابت کردیم که می‌توانیم.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه ایران علیرغم تحریم و مشکلات اقتصادی از بسیاری از کشورها بهتر است، گفت: دشمن می‌خواهد جنگ روانی به وجود آورد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش