سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17915

صدای نهاوند:
فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور گفت: به همت مأموران یگان حفاظت استان همدان، اشیای تاریخی با قدمت دوران هزاره اول قبل از میلاد (اشکانی، اسلامی و معاصر) در شهرستان نهاوند کشف و ضبط شد.

به گزارش صدای نهاوند، سردار سرتیپ دوم امیر رحمت‌الهی گفت: یگان حفاظت استان همدان در ادامه روند دستگیری قاچاقچیان اموال تاریخی و به محض کسب اخبار واصله از دوستداران میراث‌فرهنگی مبنی بر خرید و فروش مقادیری اشیای عتیقه در شهرستان نهاوند، با تشکیل تیم ویژه بررسی و تحقیق موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: مأموران به محض تایید صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی، به همراه نیروهای انتظامی در عملیاتی غافلگیرانه با مراجعه به منزل یکی از قاچاقچیان عتیقه ۲۷ قلم شی تاریخی – فرهنگی شامل ۱۳ عدد سکه از جنس نقره و مس (اشکانی)،  پیکرک از جنس مفرغ (هزاره اول قبل از میلاد) ۷ عدد انگشتری از جنس نقره و مس (بدل) مهره عقیق (دوره تاریخی)، کاسه مسی (دوره اسلامی)، سه عدد خنجر (دوره معاصر)، شی نیم‌دایره فلزی (دوره معاصر) کشف شد.

رحمت‌الهی گفت:در این عملیات فرد دستگیر شده به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش