مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 17932

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: نباید به بهانه اصلاح قیمت بنزین کالاها گران شوند و مسئولان باید با بازرسی و برخورد قانونی اجازه ندهند که اصناف اجناس را گران کنند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی با وحدت و مقاومت در مقابل تهدیدها و فتنه‌ها ایستاده است و به حدی از بازدارندگی رسیده است که دشمنان جرئت تعرض به کشور را ندارند.

وی اظهار داشت: قدرت دفاعی کشور به حدی رسیده است که دشمنان خودشان می‌دانند در صورت تعرض با پاسخ محکم ایران اسلامی مواجه می‌شوند.

مغیثی گفت: همه پیشرفت‌های کشور درگرو کار جهادی و تفکر بسیجی بوده است و دشمن از این تفکر واهمه دارد چون به برکت همین تفکر انقلاب اسلامی شکست‌ناپذیر شده است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در اتفاقات اخیر در کشور همه اشرار و دشمنان انقلاب اسلامی به خط شدند و به میدان آمدند ولی به برکت حضور مردم درصحنه و بصیرت مردم باعث ناامیدی دشمنان شد.

مغیثی گفت: دشمنان از هر راهی برای ناامید کردن مردم و ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره می‌برند که در اغتشاشات اخیر دست دشمنی آن‌ها را به‌خوبی در پشت این حوادث می‌توان مشاهده کرد.

وی بیان داشت: مردم ایران اسلامی نشان دادند که دشمن را به‌خوبی می‌شناسند و راه اعتراضات قانونی خود را از اشرار و اغتشاشگران جدا کردند و در سراسر کشور بر ضد اغتشاش‌گران راهپیمایی‌های باشکوهی برگزار کردند.

مغیثی گفت: نباید به بهانه اصلاح قیمت بنزین کالاها گران شوند و مسئولان باید با بازرسی و برخورد قانونی اجازه ندهند که اصناف اجناس را گران کنند.

وی بیان داشت: بازرسی‌های مستمر از بازار و کنترل قیمت‌ها باید توسط ادارات مربوطه انجام شود تا از هرج‌ومرج قیمت‌ها جلوگیری شود.

امام‌جمعه نهاوند گفت: دشمنان از انقلاب اسلامی ضربه‌های سختی خورده است و هر کاری بتواند برای نابودی انقلاب اسلامی انجام می‌دهد که راه عبور از این مشکلات وحدت کلمه و ولایتمداری است.

وی اظهار داشت: دشمن هر کاری توانسته کرده است و مقاومت راه مقابله با نقشه‌های دشمنان در طول این ۴۰ سال بوده است که این راه باید تداوم یابد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش