- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نباید اجازه داد به بهانه اصلاح قیمت بنزین، کالاها گران شوند

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی با وحدت و مقاومت در مقابل تهدیدها و فتنه‌ها ایستاده است و به حدی از بازدارندگی رسیده است که دشمنان جرئت تعرض به کشور را ندارند.

وی اظهار داشت: قدرت دفاعی کشور به حدی رسیده است که دشمنان خودشان می‌دانند در صورت تعرض با پاسخ محکم ایران اسلامی مواجه می‌شوند.

مغیثی گفت: همه پیشرفت‌های کشور درگرو کار جهادی و تفکر بسیجی بوده است و دشمن از این تفکر واهمه دارد چون به برکت همین تفکر انقلاب اسلامی شکست‌ناپذیر شده است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در اتفاقات اخیر در کشور همه اشرار و دشمنان انقلاب اسلامی به خط شدند و به میدان آمدند ولی به برکت حضور مردم درصحنه و بصیرت مردم باعث ناامیدی دشمنان شد.

مغیثی گفت: دشمنان از هر راهی برای ناامید کردن مردم و ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره می‌برند که در اغتشاشات اخیر دست دشمنی آن‌ها را به‌خوبی در پشت این حوادث می‌توان مشاهده کرد.

وی بیان داشت: مردم ایران اسلامی نشان دادند که دشمن را به‌خوبی می‌شناسند و راه اعتراضات قانونی خود را از اشرار و اغتشاشگران جدا کردند و در سراسر کشور بر ضد اغتشاش‌گران راهپیمایی‌های باشکوهی برگزار کردند.

مغیثی گفت: نباید به بهانه اصلاح قیمت بنزین کالاها گران شوند و مسئولان باید با بازرسی و برخورد قانونی اجازه ندهند که اصناف اجناس را گران کنند.

وی بیان داشت: بازرسی‌های مستمر از بازار و کنترل قیمت‌ها باید توسط ادارات مربوطه انجام شود تا از هرج‌ومرج قیمت‌ها جلوگیری شود.

امام‌جمعه نهاوند گفت: دشمنان از انقلاب اسلامی ضربه‌های سختی خورده است و هر کاری بتواند برای نابودی انقلاب اسلامی انجام می‌دهد که راه عبور از این مشکلات وحدت کلمه و ولایتمداری است.

وی اظهار داشت: دشمن هر کاری توانسته کرده است و مقاومت راه مقابله با نقشه‌های دشمنان در طول این ۴۰ سال بوده است که این راه باید تداوم یابد.