سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17945

صدای نهاوند:
رئیس دانشگاه نهاوند گفت: مطالبات اساتید حق التدریس دانشگاه نهاوند تا پایان آذرماه پرداخت خواهد شد.

به گزارش صدای نهاوند، حسین مرادی‌مخلص بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه‌ها یکی از زیرساخت‌های لازم برای توسعه هر منطقه بر اساس اصول علمی است که خوشبختانه با ایجاد هفت مرکز آموزش عالی این عامل مهم فراهم شده است.

وی با اشاره به تبیین گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری گفت: جایگاه دانشگاه‌ها در گام دوم انقلاب از درجات والایی برخوردار است و این مراکز برای در حل مشکلات منطقه‌ای دارای مسئولیت هستند.

رئیس دانشگاه نهاوند به اقدامات صورت گرفته در خصوص ارائه سند راهبردی برای توسعه نهاوند گفت: به منطور تهیه این سند تیمی از پژوهشگران دانشگاهی شهرستان تشکیل شده و استعدادهای شهرستان را در هفت حوزه به صورت پژوهشی مورد بررسی قرار داده که بر این اساس به صورت هفتگی جلسات مربوطه تشکیل ‌و نتایج پژوهش‌ها اعلام می‌شود.

وی از تهیه طرح اولیه ثبت جهانی سراب‌های نهاوند خبر داد و افزود: با توجه به وجود ۱۳ سراب که از پتانسیل بالایی برای گردشگری برخوردار است پرونده مجموعه ثبت جهانی سراب‌های سه استان همدان، لرستان و کرمانشاه با محوریت نهاوند در دستور کار قرار گرفته که پروپوزال یا طرح اولیه آن تدوین و مراحل اجرایی آن آغاز شده است.

مرادی‌مخلص رسالت اصلی دانشگاه را تولید علم عنوان کرد و افزود: به منظور انجام فعالیت‌های علمی و انجام کارهای پژوهشی انجمن‌های علمی در دانشگاه فعال شده و مجوز انتشارات دانشگاهی نیز دریافت شده که در آینده کتاب‌های دانشگاهی با نام دانشگاه نهاوند چاپ می‌شود.

وی فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی را از دیگر فعالیت‌های دانشگاه نهاوند دانست و افزود: به منظور بالا رفتن دانش سیاسی دانشجویان کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه تشکیل شده و  بسیج دانشجویی نیز به مناسبت‌های جلسات پرسش و پاسخ برگزار می‌کند.

رئیس دانشگاه نهاوند در این رابطه با اشاره در پیش بودن انتخابات پیش رو گفت: در خصوص انتخابات چنانچه سیاست وزارت متبوع بر این باشد که برای روشنگری جلساتی را با کاندیداها در مراکز دانشگاهی برگزار کند باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا این مهم در قالب کرسی‌های آزاداندیشی اتفاق بیفتد و همه کاندیداها از این فرصت به صورت برابر بهره‌مند شوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

کلیدواژه ها :

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش