سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17953

صدای نهاوند:
نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های فراوان موفق شدیم که از انبارهای شرکت نفت واقع در روستای جهان آباد که بلا استفاده شده بودند برای ذخیره سازی روغن خوراکی کشور استفاده کنیم.

به گزارش صدای نهاوند، حسن بهرام نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از پیگیرهای مستمر از ابتدای دوره نمایندگی تاکنون خوشبختانه پس از ۹سال بلااستفاده بودن انبارهای نفت شهرستان نهاوند واقع در روستای جهان‌آباد که سرمایه‌های این کشور محسوب می‌شوند و روز بروز مستهلک می‌شد در راستای اشتغال‌زایی و استفاده بهینه روز دوشنبه طی قراردادی رسمی به شرکت مادر تخصصی بازرگانی وزارت صمت واگذار شد.

وی افزود: ازاین‌ پس انبارهای فوق به‌منظور ذخیره روغن مایع کشور مورداستفاده قرار خواهد گرفت و نکته قابل‌توجه این پیگیری ایجاد اشتغال پایداری است که برای شهرستان به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، تحقق این وعده توسط نماینده محترم مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گویای صداقت گفتار و عمل به وعده‌ها توسط ایشان است که طی چند سال اخیر با کلنگ زنی و یا افتتاح پروژه‌هایی چون خط آنتنی و ایستگاه دوم راه‌آهن نهاوند، سد گرین، ساماندهی محور نهاوند-آورزمان-ملایر و غیره برای همگان ملموس و قابل‌مشاهده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش