- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مردم به کسی رأی بدهند که دنبال حقوق‌های نجومی و این گونه مسائل نباشد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: وظیفه همه ما حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بر اساس معیارهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مغیثی با بیان ضرورت حداکثری مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:  هیچ‌کسی به خودش اجازه ندهد به دیگر داوطلبان توهین کند و مردم به کسی رأی بدهند که به‌دوراز فساد اخلاقی، سیاسی و اقتصادی باشد.

وی افزود: وظیفه همه ما مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری است بنا بر این  به کسی رأی بدهید که به دنبال اشرافی گری نباشد.

امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان انقلاب توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در حال توطئه هستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: راهبرد آمریکا فشار حداکثری بر ایران اسلامی و جبهه مقاومت است که در ایران اسلامی تیر آن‌ها به سنگ خورد و انشا الله در منطقه بازهم خوار خواهند شد و شکست می‌خورند.

وی بیان داشت: اعتماد به آمریکا و عوامل آن‌ها موجب خسارت به کشور می‌شود و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به آمریکا هیچ اعتمادی نداریم.

مغیثی گفت: القای دوقطبی در کشور توسط آمریکایی‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی در دستور کار آمریکایی‌ها و عوامل آن‌ها قرار دارد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌خواهند القا کنند که تنها راه‌حل مشکلات کشور مذاکره با آمریکا است درحالی‌که همه می‌دانیم و تجربه ثابت کرده است که مذاکره با آمریکایی‌ها مشکلی از مشکلات ما را حل نخواهد کرد چون آن‌ها با اصل انقلاب مشکل‌دارند.