- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

ایران اسلامی سلیمانی های فراوان دارد/انتقامی سخت خواهیم گرفت

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: جنایت بزرگ آمریکا بی‌پاسخ نخواهد ماند و همچون گذشته انتقامی سخت خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان منتظر انتقام ایران هستند، گفت: قیام ملت ایران باانگیزه الهی بوده و هست و ۴۰ سال این نهضت با رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری ادامه داشته و بعد از این نیز ادامه خواهد داشت.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به حضور پرشور مردم عزادار نهاوند در نماز جمعه نهاوند و راهپیمایی امروز تصریح کرد: پاداش فردی که برای خدا قدم برداشته جز این انتظار نمی‌رفت.

حجت‌الاسلام مغیثی افزود: امروز آمریکا پس از شکست داعش و جنگ‌های نیابتی از حشدالشعبی انتقام گرفت و نهایت باهدف قرار دادن سردار سلیمانی انتقام نهایی خود را گرفت اما بدانند ایران اسلامی سلیمانی های فراوان دارد و نخواهد گذاشت خون به‌ناحق ریخته شده این عزیزان پایمال شود.

وی بابیان اینکه آن‌ها شعار می‌دهند از گروه‌های تروریستی بیزاریم اما از گروه‌ها و افرادی که گروه جنایتکار داعش را نابود کردند انتقام می‌گیرند و آیا این تناقض بین عمل و گفتار برای انسان‌ها آزاده پذیرفتی است؟ گفت: جبهه مقاومت در سرتاسر دنیا آماده پاسخ دادن به این جنایت هستند و این راه باقدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

امام جمعه نهاوند گفت: از اصحاب رسانه خواهانم جوشش مردم در سوگ سردار سلیمانی و باانگیزه دفاع از جبهه مقاومت را به دنیا مخابره کنند.

وی گفت: زبان حال نمازگزاران نهاوندی این است اگر سردار سلیمانی به شهادت رسید اما این راه ادامه‌دار خواهد بود و در همین راستا باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهید عزیز هیئت‌های عزاداری نهاوند فردا از مسجد شهید حیدری به سمت مصلا اقامه عزا می‌کنند.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه اقدامات کور و خصمانه نابودی اسرائیل و آمریکا را نزدیک و ائتلاف و مقاومت را تقویت می‌کند، گفت: رزمایش دریایی ایران با روسیه و چین یکی از کابوس‌های خطرناک برای آمریکا بود چراکه ائتلاف چین و روسیه از منظر آمریکا غیرممکن بود اما ایران اسلامی در منطقه این سه قدرت را کنار هم قرارداد تا به دشمنان بفهماند رو به افول هستند.