- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

موشک باران پایگاه مهم آمریکا در عراق توسط سپاه ایران، آمریکا را لال کرد

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: امروز دنیا به قدرت ایران پی بردند و جبهه مقاومت نیز فهمیدند پشتوانه‌ای چون ایران می‌تواند دشمن را زمین‌گیر کند.

مغیثی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به‌عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه همچون یک سرباز در خط مقدم درگیری‌ها حضور داشتند، گفت: مهم‌ترین راز محبوبیت شهید سلیمانی بین رزمندگان جبهه مقاومت داشتن اخلاص بود.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به آخرین دست‌نوشته سردار سلیمانی، گفت: ایشان نوشته بودند که خدا یا مرا به خودم واگذار نکن و مرا بپذیر، من عاشق دیدار تو هستم چراکه ایشان با قلب خود خداوند و وعده الهی را باور داشتند و همواره در جبهه‌ها به دنبال شهادت بودند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، گفت: حضرت آقا فرمودند هر وقت شهید سلیمانی گزارش اقدامات انجام‌شده در منطقه را می‌دادند من در دل و با زبان ایشان را تحسین می‌کردم.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب بعد از شهادت ایشان می‌فرمایند بنده در برابر ایشان تعظیم می‌کنم، گفت: قیامت شهید سلیمانی ثمره اخلاص و شجاعت و تدبیر این شهید بود.

وی گفت: از روز اول تشییع سردار سلیمانی در داخل و خارج از کشور بیش از ۲۰ میلیون حضور داشتند و این‌یک رکورد جهانی است چراکه سردار سلیمانی اهل خودنمایی نبودند.

حجت‌الاسلام مغیثی انتقام سخت را بیرون کردن امریکا از منطقه عنوان کرد و گفت: از سپاه تشکر می‌کنیم و یاد پدر موشکی ایران شهید تهرانی مقدم را گرامی می‌داریم که توانستیم به‌صورت جنایتکاران سیلی بزنیم به‌نحوی‌که آن‌ها جرئت مقابله نداشتند.

وی بابیان اینکه خیلی‌ها از انتقام سخت ترسیدند و برخی نیز اظهار کردند، گفت: افرادی که فرزندانشان در آمریکا درس می‌خوانند، اموال و دارایی در اروپا و امریکا دارند و آن‌ها را کدخدا می‌دانند و سرنوشت دنیا و آخرت خود را با آن‌ها گره‌زده‌اند از انتقام سخت ترسیدند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه سپاه بااقتدار اعلام کرد که اگر آمریکا اقدامی کند جایی را می‌زنیم که شما دوست دارید، گفت: وقتی پایگاه مهم آمریکا در عراق مورد اصابت موشک‌ها قرار گرفت آمریکا لال شد.