مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 18093

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: عده اندکی در نهاوند نگرانند از اینکه فرماندار می خواهد انتخابات بی حاشیه و بی طرفانه را برگزار کند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مرادناصری ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند گفت: مدیری که نمی تواند تا قبل از برگزاری انتخابات بی طرفی خود را ثابت کند مطمئن باشد از من خاطره خوبی نخواهد داشت.

ناصری با بیان اینکه پایان شب نشینی انتخاباتی مدیران در نهاوند به پایان رسیده است، گفت: مدیری که ۱۱ شب به بعد برای جلسه انتخاباتی از منزل خارج می شود وزن خود را پایین می آورد.

وی افزود: هیچ مدیری در نهاوند حق جانبداری از کاندیداهای مجلس را ندارد و شب نشینیهای انتخاباتی برای مدیران تعطیل است ،ما وقتی برای پرداختن و فضا دادن به حواشی را نداریم و در انتخابات فقط به مر قانون عمل خواهیم کرد.

فرماندار نهاوند بیان داشت: مدیری که جهت خدمت به مردم، برای خودش تعهد ایجاد می‌کند باید از او تقدیر کرد. 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. انتقاد ایالت گفت:

    در گذشته نهاوند رتبه اول تولید محصولات لبنی غرب کشور بود ولی الان در استان همدان شده سوم.این پسرفت دلیلش که مشکل کل نهاوند است اینه که به جای اهمیت دادن به پتانسیل ها وظرفیت های مخصوص نهاوندگیر دادن به ساخت چیزهایی که سود مادی ومعنوی برای نهاوند ندارد.۲-مدیر نالایق برای سمت های تاثیر گذار انتخاب نکنید.به مردم ایالت ماه نهاوند احترام بگذارید.(لطفا در این موارد گزارش تهیه کنید)

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش