- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۸۸ پروژه با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان در نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی می شود

به گزارش صدای نهاوند، مراد ناصری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر ۸۸ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان با حضور مسوولان در نهاوند مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در حوزه‌های مسکن روستایی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، مخابرات و گردشگری است گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ده‌ها نفر اشتغال‌ ایجاد می‌شود.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه حوزه گردشگری یکی از محورهای توسعه اقتصادی شهرستان است افزود: با توجه به قابلیت‌های ممتاز شهرستان در حوزه گردشگری در گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته و در ایام دهه فجر از طرح روشنایی سراب‌های گاماسیاب و فارسبان بهره‌برداری به عمل می‌آید.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی خبر داد و افزود: در دهه فجر از سوی ادارات شهرستان ۴۱۰ برنامه در نظر گرفته شده که مطابق با عناوین روزهای دهه فجر اجرا می‌شود.

ناصری انقلاب اسلامی را منشأ خدمات گسترده به مردم عنوان کرد و افزود: با وجود شیطنت‌های دشمنان خدمات گسترده و چشمگیری به مردم شده که در بسیاری از شاخص‌ها در سطح بالای جهانی قرار دارد.

وی گفت: امروز دشمنان ما که تحمل پیشبرد اهداف انقلاب را ندارند از شیوه‌های مختلف برای تحت فشار قرار دادن کشورمان استفاده کرده که نتوانسته به هدف خود برسد.