سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18156

صدای نهاوند:
روابط عمومی آموزش وپرورش استان همدان از تعطیلی مدارس استان همدان در روزهای یک شنبه 3 و دوشنبه 4 بهمن به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش صدای نهاوند، در اطلاعیه آموزش و پرورش استان همدان آمده است؛ به اطلاع می رساند به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و اهتمام به سلامتی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده های محترم و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مدارس دوره های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام می گردند.

تعطیلی همه دانشگاه های استان همدان تا پایان هفته

همچنین مشاور وزیر بهداشت اعلام کرد: ‏تمامی دانشگاه‌های استان‌های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم، همدان، اصفهان، گیلان، مازندران، مرکزی تا آخر هفته تعطیل است.

اطلاعیه تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر استان همدان

روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان: به اطلاع مردم عزیز سراسر استان می‌رساند، با توجه به شیوع ویروس واگیردار کرونا به منظور اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول ایمنی بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت و درمان، تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر استان همدان در روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ چهارم و پنجم اسفند ماه تعطیل می‌شود. لازم به ذکر است تمامی فعالیت‌های اداری برقرار است.

اطلاعیه تعطیلی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در استان همدان

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان: به اطلاع کلیه کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان همدان می رساند به علت شیوع بیماری کرونا روزهای یکشنبه و دوشنبه ، چهارم و پنجم اسفند ماه ، کلیه مراکز آموزشی دولتی و آزاد در سطح استان تعطیل می باشد. ضمناً تمامی آزمون ها نیز لغو و تاریخ برگزاری آنها متعاقباً اعلام خواهد شد.

کلیه مهد کودک ها و مراکز روزانه ارائه خدمات آموزشی، توانبخشی استان همدان تعطیل شد

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان: به اطلاع کلیه هم استانی‌های عزیز می‌رساند به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول ایمنی در مقابله با عفونت‌های حاد تنفسی، کلیه مهدهای کودک و مراکز روزانه ارائه خدمات آموزشی توانبخشی در سطح استان همدان روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفند ماه تعطیل اعلام می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش