- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۴۵ درصد مردم استان همدان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شرکت کردند

به گزارش صدای نهاوند، مصطفی آزاد بخت بیان کرد: ۵۸۹ هزار و ۴۱۵ هزار نفر در شهرستان های همدان و فامنین که یک حوزه انتخابیه محسوب می شود واجد شرایط رای دادن بودند که شمار آرای ماخوذه ۲۱۱ هزار و ۳۵۲ بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: ۵۵ داوطلب برای تکیه زدن بر ۲ کرسی مجلس در این حوره انتخابیه رقابت کردند که حاجی بابایی با ۹۵ هزار و ۷۲۷ رای و فلاحی با ۴۸ هزار و ۲۴۶ رای بیشترین میزان آرا را کسب کردند.

وی با بیان اینکه ۳۵۲ شعبه برای جمع آوری آرا در شهرستان های همدان و فامنین پیش بینی شده بود اضافه کرد: در مجموع ۳۵.۹ درصد واجدان شرایط در حوزه انتخابیه همدان و فامنین در پای صندوق های اخذ رای حضور یافتند.

رییس ستاد انتخابات استان همدان یادآوری کرد: حجت الاسلام احد آزادیخواه با ۳۶ هزار و ۴۷۸ رای و هادی بیگی نژاد با ۲۲ هزار و ۵۳ رای در حوزه انتخابیه ملایر، علیرضا شهبازی با ۱۸ هزار و ۵۸۸ رای از حوزه انتخابیه نهاوند، محمدمهدی مفتح با ۱۶ هزار و ۲۵۸ رای از حوزه انتخابیه تویسرکان، عیسی جعفری با کسب ۳۶ هزار و ۸۸۴ رای از حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ، کیومرث سرمدی با ۲۶ هزار و ۱۱۱ رای از حوزه انتخابیه اسدآباد و حسن لطفی با ۱۹ هزار و ۸۶۵ رای در حوزه انتخابیه رزن و درگزین مجوز ورود به مجلس شورای اسلامی را دریافت کردند.