- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

منتخب مردم نهاوند در مجلس یازدهم با شهدا تجدید بیعت کرد

به گزارش صدای نهاوند،علیرضا شهبازی منتخب مردم قدرشناس شهرستان نهاوند در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور نهاوند با حضور در گلزار مطهر شهدای، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به ساحت مقدس شهدا، با آرمان های بلند شهدا تجدید میثاق و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

شهبازی ضمن تشکر و قدردانی ویژه  از مردم فهیم و ولایت مدار نهاوند که با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای، مهر تایید دیگری بر پیشانی نظام زدند، اظهار داشت: شما مردم فهیم با حضور حماسی و پرشور خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به مانند همیشه دشمنان اسلام و نظام را مایوس و نا امید کردید.
نماینده منتخب مردم نهاوند ادامه داد: جواب اعتماد مردم را با خدمت گذاری شبانه روزی به مردم خواهم داد؛ همانطور که شما به بنده اعتماد کردید من هم قدردان اعتماد شما خواهم ماند تا جایی که جان در بدن دارم از هیچ کوششی فرو گذار نخواهم کرد.
علیرضا شهبازی همچنین تقدیر و تشکر خود را نسبت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ابراز نمود و افزود: خانواده های شهدا حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب دارند که مسئولین باید قدر دان و قدرشناس آنها باشند و از هیچ خدمتی در حق شان دریغ نکنند و همواره خدا و شهدا را ناظر بر اعمالشان ببینند.