- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

صدای نهاوند گزارش می‌دهد دیوار مهربانی بر شهر نهاوند سایه انداخت / تصاویر

صدای نهاوند:

دیوار مهربانی هم‌زمان با فصل سرما بر شهر نهاوند سایه انداخت.

​به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند،  در دیوار مهربانی مردم لباس‌های گرم خود را برای استفاده افراد بی‌خانمان و نیازمند بر روی یک چوب رختی وصل شده به دیوار نصب می‌کنند که در فصل سرد سال از آن استفاده کنند.

در طرح دیوار مهربانی مردم لباس‌هایی که نیاز ندارد را بر روی چوب رخت‌های تعبیه شده بر روی دیوار نصب می‌کنند که اکنون نیز  این طرح  در منطقه شهرک طالقانی نهاوند بالاتر از میدان نبش بلوار اصلی اجرا شده است.

این طرح که در سراسر کشور اجرا می‌شود دارای شعار «نیاز نداری بذار، نیاز داری بردار» است که در سراسر جهان علاوه بر بازتاب تأثیر قابل توجهی داشته است.

IMG_3634

دیوار مهربانی از پاییز امسال در چند شهر ایران مثل مشهد، شیراز، اصفهان، تهران و دیگر شهرهای کشور شروع به‌ کار کرده تا محلی باشد برای مبادله عشق و محبت و آنچه که بیش از همه درباره این طرح توجه را جلب می‌کند مردمی بودن و سرعت انتشار و استقبال از آن در کشور است.

شما مردم مهربان و انسان دوست نهاوند هم می توانید در این امر خیر و انسان دوستانه شریک باشید و یکبار دیگر با حس همدلی و همزبانی آن بیت معروف ” بنی آدم اعضای یک پیکرند /که در آفرینش ز یک گوهرند” را در شهر نهاوند تفسیر کنیم.

وعده ما نهاوند، شهرک طالقانی بالاتر از میدان نرسیده به تقاطع شهرک طالقانی -فرمانداری

IMG_3635

کانال صدای نهاوند [1]