سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18320

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه ستاد مردمی مبارزه با کرونا از ظرفیت اقشار مختلف مردم برای کمک به مسئولان استفاده کند گفت: فعالیت های این ستاد برای استفاده در آینده مستندسازی شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری در جلسه ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان نهاوند که با حضور امام جمعه ، فرمانده انتظامی و فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در محل این ستاد واقع در دبیرستان شهید محلاتی برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاش این ستاد این است که از شیوع ویروس کرونا در منطقه جلوگیری کنیم ، بنابراین انتظار می رود کلیه عموم مردم و دستگاه های دولتی همکاری و مشارکت لازم را برای مقابله با این ویروس داشته باشند.

ناصری با تاکید بر اینکه کلیه دستگاه های دولتی باید از تمامی ظرفیت های نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات خود برای همکاری با شبکه بهداشت و درمان استفاده نمایند، ادامه داد: استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان و روحانیت و ائمه جماعت برای تبلیغ کارهای فرهنگی و اعلام اطلاعیه ها هنگام پخش اذان در مساجد بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود : ضمن تلاش برای جلب مشارکت عموم مردم ، باید از ظرفیت عظیم سازمان‌های مردم‌نهاد در جهت مقابله با ویروس کرونا استفاده کنیم تا بتوانیم نگرانی‌های مردم را کاهش دهیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش