سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18342

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: سومین مانور گند زدایی در خیابان‌ها و مراکز پرتردد نهاوند اجرا شد.

مراد ناصری در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: این مهم با حضور تمامی اقشار، پویش مردمی، هیئت اندیشه‌ورزان جوان فرمانداری، بسیج، ستاد مردمی، دستگاه‌های اجرایی، باغداران در کنار ستاد مبارزه با ویروس کرونا با هدف مقابله با ویروس کرونا اجرایی شد.

فرماندار گفت: مانور امروز با دو نگاه در دستور کار قرار گرفت، نگاه اول هنوز خطر ویروس جدی است و دفع نشده و مردم اگر توصیه‌های حوزه بهداشت را نادیده بگیرند قطعا ایام سختی را تجربه خواهیم کرد.

وی افزود: نگاه دوم اینکه اگر چه واحدهای صنفی فعالیت خود را بر اساس پروتکل‌های حوزه بهداشت شروع نموده‌اند ولی این فعالیت به معنی پایان در خانه ماندن نیست.

فرماندار نهاوند، اظهار کرد:  همراهی و همکاری مردم در قطع زنجیره ویروس کرونا تابحال بسیار خوب بوده، ولی اگر این همراهی را در ایام پیش‌رو نداشته باشیم باید بپذیریم تمام زحمات دوماهه خدمت‌گذاران و مردم پایمال خواهد شد. 

ناصری خاطرنشان کرد: با اطمینان می‌گویم اگر مردم شهرستانم نهاوند چه عزیزان شهر و چه روستاها، همکاری و همراهی خود را قطع نکنند و در خانه بمانند در آینده‌ی نزدیک جشن شکست ویروس کرونا را در مناطق گردشگری شهرستان خواهیم گرفت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش