جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 18384

صدای نهاوند:
رئیس پلیس فتا استان همدان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت و مزاحمت در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد رئیس پلیس فتا استان همدان گفت: در پى شکایت شهروند نهاوندی مبنى‌ بر پخش تصاویر شخصی، توهین‌، استفاده از الفاظ رکیک و…. از سوى فردى ناشناس، رسیدگى به پرونده ‌به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس‌فتا قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه به اظهارات شاکی، ‌کارشناسان پلیس‌ فتا اقدامات خود را آغاز و پس از بررسی‌هاى لازم مشخص گردید، متهم با انتشار تصاویر شخصی، مطالبی توهین‌آمیز و درج مطالب کذب و انتشار آن در یکی از صفحات اینستاگرامی باعث هتک حیثیت شاکی شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان این پلیس با حساسیت ویژه نسبت به پیگیری پرونده اقدام و با به‌کارگیری شگردهای فنی و پلیسی، متهم را شناسایی ، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی اظهار داشت: طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با انتشار مطالب کذب در صفحات اینستاگرام سعی در تهمت زدن به فرد متشاکی را داشته است.

 وی توصیه کرد: کاربران فضای مجازی باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از الزامات فعالیت در این شبکه‌ها است.

رئیس پلیس فتا استان همدان در پایان گفت: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش