سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1844

صدای نهاوند: فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه مشکل قصابان نهاوند برای کشتار دام در کشتارگاه صنعتی حل شده است گفت: قیمت هر کیلو گوشت گوسفند و گاو در شهرستان نهاوند هزار تومان ارزان می شود.

کریم حمیدوند در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: در چند روز گذشته قصابان نهاوند نسبت به نگهداری ۲۴ ساعته گوشت در محل پیش سرد کشتارگاه اعتراض داشتند.

حمیدوند گفت: قصابان مدعی بودند نگهداری ۲۴ ساعته گوشت بعد از کشتار در محل پیش سرد سردخانه موجب تغییر رنگ گوشت می شود و در نهایت ظاهر گوشت مورد پسند مشتری واقع نمی شود.

وی ادامه داد: در بازدیدی که به همراه نماینده قصابان و کارشناس بهداشت از محل کشتارگاه صنعتی نهاوند بعمل آمد مشخص شد،  نگهداری ۲۴ ساعته گوشت در سردخانه بعلت مسائل بهداشتی است و گوشت باید ۲۴ ساعت در دمای پایین بماند تا تغییر اسیدی گوشت انجام شود و میکروب ها از بین برود.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: مراتب اعتراض قصابان نهاوند از اجرای این عمل به استان منعکس شد که در نهایت مقرر شد در جلسه ای با حضور نماینده قصابان این مشکل برطرف و حل شود.

کریم حمیدوند در پایان با اشاره به اینکه مشکل کشتار دام سنگین در نهاوند برطرف شده است و قصابان همچنان به عرضه گوشت به مردم ادامه خواهند داد گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند و گاو در بازار یک هزار تومان کاهش یافته است که قیمت های جدید روز شنبه توسط اداره صنعت و معدن و تجارت به اطلاع مردم خواهد رسید.

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش