سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18445

صدای نهاوند:
منتخب مردم نهاوند در مجلس یازدهم با تأکید بر لزوم بسیج تمام امکانات شهرداری‌های نهاوند برای مقابله با ویروس کرونا گفت: 4 هزار ماسک و مواد ضد عفونی کننده به‌صورت رایگان بین کارگران شهرداری‌های نهاوند، فیروزان، گیان و برزول توزیع می شود.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: کنترل انتشار کرونا ویروس در کشور و شهرستان نهاوند که امروز به یک نگرانی در سطح جامعه تبدیل شده مسئولیت اصلی مسئولان است و البته شهرداری نهاوند نیز به عنوان یک نهاد عمومی با تمام ظرفیت خود در کنار سایر نهادها و سازمان‌های در حال مبارزه با این ویروس مرگبار است.

شهبازی با بیان اینکه باید تمام امکانات شهرداری‌های نهاوند، فیروزان، گیان و برزول برای مقابله با این ویروس بسیج باشند، افزود: با پیگیری های انجام شده در تهران ۴ هزار ماسک و مواد ضد عفونی کننده تهیه شد که به‌صورت رایگان بین کارگران شهرداری‌های نهاوند، فیروزان، گیان و برزول توزیع می شود.

وی همچنین بر لزوم ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی شهر نهاوند نیز اشاره و تأکید کرد: در روزهای گذشته این اقدام انجام شده اما در روزهای آینده نیز باید به صورت علمی تر ادامه پیدا کند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش