سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18545

صدای نهاوند:
منتخب مردم نهاوند در مجلس یازدهم گفت: اکثر طرح ها و پروژه های نهاوند تعطیل هستند و سد گرین با این وضعیت ۱۰۰ سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا شهبازی در شورای اداری نهاوند گفت: نهاوند از اختلافات سیاسی ضربه خورده است و من با وجود امام جمعه نهاوند که هم برکت است هم رحمت می خواهم این اختلافات را پایان دهم.

شهبازی افزود: رسم خوشایندی نیست که مدیران جدید بر علیه مدیران قبلی سخن بگویند من از تمام نمایندگانی که قبل از من به نهاوندخدمت کرده اند تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه شان و منزلت نمایندگی را پایین نمی آورم و در کار تغییر مدیران اجرایی دخالت نمی کنم، افزود: من اطرافیان و، سخنگو ندارم همراه و اطرافیان من همه مردم نهاوند هستند.

منتخب مردم نهاوند در مجلس یازدهم بیان کرد: از خبرنگاران می خواهم از انتشار مسائل حاشیه ای خودداری کنند، نهاوند دیگر جای برای اختلاف و حاشیه ندارد.

علیرضا شهبازی اظهار کرد: اکثر طرح ها و پروژه های نهاوند تعطیل هستند سد گرین با این وضعیت ۱۰۰ سال آینده به بهره برداری می رسد و تعریض و ساماندهی جاده نهاوند- گیان در سال جاری اعتبار ندارد.

شهبازی ادامه داد: مدیران درب اتاق های خود را به روی مردم باز کنند و تلفن های خود را در اختیار مردم قرار دهند،ما مسئولیت قبول کردیم که نوکر و خدمتگزار مردم باشیم وما با کار جهادی می توانیم کمبودهای نهاوند را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه، یکی از دغدغه های مهم شهرستان، اشتغال است، افزود: من نمی پذیرم که یک مدیر فقط در اتاق خود بنشیند تا مردم به او مراجعه کند، مدیر باید خودش برای حل مشکلات مردم ورود کند.

منتخب مردم نهاوند در مجلس یازدهم گفت:  هدف من این است در نهاوند ۲ هزار شغل ایجاد شود حال ببینیم با همت مسئولان و مردم چه میزان از این هدف تحقق پیدا کند.

شهبازی ادامه داد: تعریض جاده نهاوند- فیروزان ۷۰ میلیارد تومان و نهاوند-ملایر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد مدیران باید با شتاب قطار ما همراه باشند و اگر خود از این قطار جا ماندن دیگر از من و فرماندار گلایه نکنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش