سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18592

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: همجواری نهاوند با لرستان و کرمانشاه وضعیت ما را نگران کرده است و ما را در محاصره کرونا قرار داده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مرادناصری عصر پنج شنبه در ستاد کنترل، پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در سالن فرمانداری نهاوند، اظهار کرد: نهاوند در وضعیت هشدار قرار دارد ، زیرا نه سیستم اداری رعایت می‌کنند و نه مردم ، و چون همه شرایط را عادی تلقی کردیم اگر غفلت کنیم مانند استان‌های قرمز بحرانی خواهیم شد.

ناصری گفت: چون تجربه دور اول در مقابله با کرونا را داریم ، امروز غافلگیری منطقی نیست لذا اتمام حجت می‌کنیم و باید با برنامه و اقدام جدی پیش برویم تا شرایط را کنترل کنیم.

وی افزود: رئیس شبکه بهداشت موظف است بررسی کند و هر صنفی را که تشخیص دادند عامل ویروس کرونا است بر علیه او شکایت تنظیم و به فرمانداری و دادستانی ارجاع شود.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: بیمارستان ها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها و سونوگرافی ها و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق نهاوند وضعیت خوبی ندارند به همین جهت نهاوند باید از این وضعیت خارج شود و بخشداران باید وارد عمل شوند.

مرادناصری بیان کرد: باید دستگاه‌های اداری بهداشت را بیشتر رعایت کنند تا مردم یاد بگیرند چگونه از تشدید بیماری کرونا جلوگیری کنند و در تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بویژه بانک و شهرداری‌ها استفاده از ماسک الزامی است تا هم جان کارکنان و سپس مردم حفظ شود به همین دلیل با جدیت از ورود ارباب رجوع بدون ماسک به همه ادارات جلوگیری شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش