سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18654

صدای نهاوند:
رئیس سازمان نظام پزشکی نهاوند گفت: روزانه 5 نفر در نهاوند به خاطر کرونا فوت می کنند.

دکترغلامرضا مسعودی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان نهاوند نسبت به اواخر اسفند ماه سال گذشته روز به روز در حال افزایش است و موج دوم این بیماری در نهاوند شروع شده است.

دکتر مسعودی گفت: در موج اول کرونا در نهاوند، افراد کمتری به کرونا مبتلا میشدند، اما امروز و با شروع موج دوم متاسفانه روزی سه تا پنج مورد نمونه مثبت ابتلای به کرونا در نهاوند ثبت می شود.

وی افزود: در نهاوند روزانه ۲۰ نفر بعلت ابتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری می شوند و بیش از ۶۰ نفر  به مراکز درمانی مراجعه می کنند و تعدادی هم که حال عمومی آنها مناسب است با دستور پزشک در منزل قرنطینه و بستری می شوند.

رئیس سازمان نظام پزشکی نهاوند با اشاره به اینکه روزانه در نهاوند ۵ نفر بعلت ابتلا به بیماری کرونا کشته می شوند، گفت: ظرفیت بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند پر شده است جا و تخت نیست و بیماران کرونای در اورژانس بستری می شوند.

دکتر مسعودی گفت: مردم شما را به خدا، شما را به قرآن، شما را به اون کسی که پرستش می کنید، بیاید کانون گرم خانواده را تبدیل به عزا نکنید.

وی ادامه داد: مردم نهاوندشرایط خیلی بحرانی است، خیلی بالاتر و قرمزتر از آنی است که روزنامه ها، اخبار و خبرنگاران می گویند، پس اجازه ندهیم فرزندان ما، در مقابل ما پرپر شوند.

رئیس سازمان نظام پزشکی نهاوند گفت: شرایط خیلی خراب است، مردم با حضور در عروسی و مراسم ختم کاری نکنید محفل گرم خانواده شما تبدیل به عزا شود.

دکتر مسعودی در پایان از مردم درخواست کرد: در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک و دستکش یکبار مصرف استفاده کنند و طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش