- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مرگ روزانه ۵ نفر در نهاوند به خاطر کرونا

دکترغلامرضا مسعودی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان نهاوند نسبت به اواخر اسفند ماه سال گذشته روز به روز در حال افزایش است و موج دوم این بیماری در نهاوند شروع شده است.

دکتر مسعودی گفت: در موج اول کرونا در نهاوند، افراد کمتری به کرونا مبتلا میشدند، اما امروز و با شروع موج دوم متاسفانه روزی سه تا پنج مورد نمونه مثبت ابتلای به کرونا در نهاوند ثبت می شود.

وی افزود: در نهاوند روزانه ۲۰ نفر بعلت ابتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری می شوند و بیش از ۶۰ نفر  به مراکز درمانی مراجعه می کنند و تعدادی هم که حال عمومی آنها مناسب است با دستور پزشک در منزل قرنطینه و بستری می شوند.

رئیس سازمان نظام پزشکی نهاوند با اشاره به اینکه روزانه در نهاوند ۵ نفر بعلت ابتلا به بیماری کرونا کشته می شوند، گفت: ظرفیت بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند پر شده است جا و تخت نیست و بیماران کرونای در اورژانس بستری می شوند.

دکتر مسعودی گفت: مردم شما را به خدا، شما را به قرآن، شما را به اون کسی که پرستش می کنید، بیاید کانون گرم خانواده را تبدیل به عزا نکنید.

وی ادامه داد: مردم نهاوندشرایط خیلی بحرانی است، خیلی بالاتر و قرمزتر از آنی است که روزنامه ها، اخبار و خبرنگاران می گویند، پس اجازه ندهیم فرزندان ما، در مقابل ما پرپر شوند.

رئیس سازمان نظام پزشکی نهاوند گفت: شرایط خیلی خراب است، مردم با حضور در عروسی و مراسم ختم کاری نکنید محفل گرم خانواده شما تبدیل به عزا شود.

دکتر مسعودی در پایان از مردم درخواست کرد: در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک و دستکش یکبار مصرف استفاده کنند و طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.