سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18734

صدای نهاوند:
رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد خودروی «چری» و یک دستگاه پراید، یکی از سرنشینان پراید جان باخته و یک نفر هم مجروح شد.

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ رضا عزیزی شنبه شب گذشته در نزدیکی سه راهی روستای شهرک که بین نهاوند و فیروزان قرار دارد بر اثر برخورد خودروی «چری» و یک دستگاه پراید، یکی از سرنشینان پراید جان باخته و یک نفر هم مجروح شد که علت بروز این سانحه در دست بررسی است.

رییس پلیس راه استان همدان اظهارداشت: به علت ۲ طرفه بودن این مسیر حادثه خیز و فراوانی روستاهای منشعب از این جاده، بیشتر سوانح آن رخ به رخ و جلو به پهلو بوده است که با تبدیل شدن به بزرگراه و حذف سه راهی‌ها و تبدیل آن به دوربرگردان شاهد کاهش سوانح احتمالی خواهیم بود.

سرهنگ عزیزی درباره ۱۵ کیلومتر از این مسیر که تبدیل به بزرگراه شده نیز گفت: مابین مسیر رفت و برگشت این جاده مانعی از جمله نیوجرسی یا گاردریل قرار نگرفته و بنابراین همچنان احتمال تصادف رخ به رخ در صورت خواب آلودگی راننده وجود دارد.

وی یادآوری کرد: سال گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با تانکر حامل قیر در ۱۵ کیلومتری که بزرگراه شده پنج سرنشین سواری پراید در دم جان باختند بنابراین ایجاد مانعی بین مسیر و رفت و برگشت به جای خط کشی ساده، ضروری است.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: میزان سوانح فوتی و جرحی در جاده نهاوند – کنگاور با افزایش حجم ترافیک و تردد خودروها افزایش یافته و خواب آلودگی و بی‌توجهی راننده به جلو نیز در افزایش سوانح این جاده تاثیر داشته است.

وی اضافه کرد: عملیات تعریض و تبدیل کردن این مسیر به بزرگراه از سال ۹۷ شروع شده و تاکنون ۱۵ کیلومتر از مسیر ۴۰ کیلومتری به پایان رسیده و ۲۵ کیلومتر دیگر باقی مانده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش