- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

پیام علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش صدای نهاوند، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، فرصتی ویژه و ارزشمند به منظور تقدیر و تجلیل از تلاش های خالصانه اصحاب رسانه و قلم است که در مسیر اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه تلاش مى کنند.
آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی اصل مهم برای داشتن جامعه آگاه است و این آگاهی همراه با نقد منصفانه از عملکرد مسئولین نمایانگر تأثیر ویژه اصحاب رسانه در برقراری یک رابطه صحیح میان خواسته های مردم و انجام درست ، به موقع و مناسب وظایف از سوی مسئولان است که نتیجه آن پیشرفت همه جانبه کشور خواهد بود.
همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند :” بدون خبرنگار لحظه ها ماندگار نمی‌شود”. توجه به این مسئله بسیار مهم است از این رو که در حال حاضر تلاش‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایجاد یاس و نا امیدی است و این حرفه در مواردی در اختیار قدرت‌های شیطانی و هواهای نفسانی قرار گرفته است و این خبرنگاران و اصحاب قلم و اندیشه هستند که با تعهد به ارزشها و رعایت اصول اخلاقی به صحنه می‌آیند و منعکس کننده صحیح خدمات نظام و دستاوردهای ایران اسلامی به مردم می‌شوند.

بار دیگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رسانه، این هفته و خاصه روز خبرنگار را به کلیه مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، خبر و رسانه (اعم از مکتوب یا مجازی) و خصوصاً اصحاب پر تلاش رسانه ى شهرستان نهاوند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای این چشمان بیدار جامعه، توفیق و سلامتی از خداوند متعال مسئلت دارد.

علیرضا شهبازى خدمتگزار مردم شریف نهاوند در مجلس شوراى اسلامى