- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

سلامتی: برنامه های دهه فجر، باید در راستای انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان باشند

صدای نهاوند:

معاون فرماندار نهاوند گفت: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، باید در راستای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان باشند و روحیه نشاط اجتماعی و امیدبخشی را به جامعه تزریق کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،  سیدرضا سلامتی در جلسه ستاد برگزاری هیجدهمین جشنواره موسیقی استان  همدان که  قرار است در ایام دهه فجر  در نهاوند برگزار  شود افزود: برگزاری جشنواره موسیقی سنتی در ایام دهه فجر در این شهرستان علاوه بر ایجاد نشاط در سطح شهرستان می تواند موجب اعتلای فرهنگ نیز شود.
وی با بیان اینکه در دهه فجر برنامه های متنوعی از سوی ادارات به اجرا در خواهد آمد افزود: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، باید در راستای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان باشند و روحیه نشاط اجتماعی و امیدبخشی را به جامعه تزریق کنند.
وی برگزاری هیجدهمین جشنواره موسیقی استان را رویداد مهم فرهنگی در سطح شهرستان ذکر کرد و افزود: به منظور برگزاری هر چه بهتر این جشنواره که در ایام اله دهه فجر برگزار می شود لازم است همه دستگاهها همکاریهای لازم را داشته باشند تا شاهد اجرای باشکوه آن در سطح شهرستان باشیم.
هیجدهمین جشنواره موسیقی سنتی استان همدان در روزهای ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه با حضور ۱۲۰ هنرمند برگزار می شود و در آن ۹ گروه همنوازی و ۱۰ رشته تکنوازی به اجرای برنامه می پردازند .

کانال صدای نهاوند [1]