- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

زیرساخت های استفاده از فضای مجازی در تمام مدارس نهاوند فراهم شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مرادناصری عصر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش نهاوند، اظهار کرد: برای بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور باید دقت و بررسی بیشتری انجام شود تا تمام دستورالعمل های بهداشتی اعلام شده به صورت کامل انجام شود.

ناصری گفت: شرایط سال تحصیلی امسال با توجه به بیماری کرونا متفاوت خواهد بود، به همین جهت اداره مخابرات باید تمام زیر ساخت های لازم را جهت استفاده همه مدارس از اینترنت فراهم کند.

وی افزود: ا توجه به اینکه شهرستان نهاوند در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و بر اساس این وضعیت، بخشی از آموزش های دانش آموزان در بستر فضای مجازی انجام می‌پذیرد، لذا مخابرات در این ایام وظیفه‌ی بسیار سنگینی بر عهده دارد و باید مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف نماید.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه فراهم آوردن مواد ضدعفونی‌کننده برای مدارس و اقلام بهداشتی – از جمله ماسک – برای دانش‌آموزانِ مناطق حاشیه‌نشین، نیاز به یک همت جمعی دارد، اظهار داشت: شبکه بهداشت، هلال احمر، شهرداری، کمیته امداد، خیرین سلامت و هر نهاد یا دستگاهی که ظرفیتی در اختیار دارد، در این رابطه به آموزش و پرورش کمک کند.