سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18810

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: مهمترین وظیفه مسئولان رسیدگی به مشکل معیشت مردم است که به علت گرانی و هرج و مرج قیمت ها با مشکل روبرو شده است به همین جهت وظیفه مسئولان نظارت بر بازار و خدمت به مردم است.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: عزاداری ماه محرم توصیه ائمه و برای زنده نگه داشتن یاد اهل بیت است اما امسال با توجه به گسترش بیماری کرونا باید با رعایت مقررات و دستورالعمل های بهداشتی عزاداری ها برگزار شود.

مغیثی گفت: درس عاشورا مقاومت در برابر ظالم و ظلم است و امروز آمریکا مظهر ظلم در جهان است، آمریکا شیطان بزرگ است و باید مراقب باشیم دشمنی که از در بیرون شده از پنجره وارد نشود وباید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به جلسه اخیر شورای امنیت گفت: در تاریخ سازمان ملل سابقه نداشته که آمریکا تا این حد منزوی و خوار شود که این ذلت و خواری برای انها و نتیجه مقاومت مردم است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به توافق رژیم صهیونیستی و امارات گفت: با این توافق امارات نقاب نفاق را کنار زد و با صهیونیستها توافق کردند و این خیانت به آرمان فلسطین و جهان اسلام است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان کرد: شرایط کرونایی وضعیت زندگی برای محرومین را سخت کرده است به همین منظور رهبر انقلاب بر مشارکت مردم در راستای کمک به نیازمندان در ماه محرم تاکید داشتند و همه کسانی که توانایی مالی دارند در این‌ماه به فقرا کمک کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش