- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مهمترین وظیفه مسئولان رسیدگی به مشکل معیشت مردم است

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: عزاداری ماه محرم توصیه ائمه و برای زنده نگه داشتن یاد اهل بیت است اما امسال با توجه به گسترش بیماری کرونا باید با رعایت مقررات و دستورالعمل های بهداشتی عزاداری ها برگزار شود.

مغیثی گفت: درس عاشورا مقاومت در برابر ظالم و ظلم است و امروز آمریکا مظهر ظلم در جهان است، آمریکا شیطان بزرگ است و باید مراقب باشیم دشمنی که از در بیرون شده از پنجره وارد نشود وباید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به جلسه اخیر شورای امنیت گفت: در تاریخ سازمان ملل سابقه نداشته که آمریکا تا این حد منزوی و خوار شود که این ذلت و خواری برای انها و نتیجه مقاومت مردم است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به توافق رژیم صهیونیستی و امارات گفت: با این توافق امارات نقاب نفاق را کنار زد و با صهیونیستها توافق کردند و این خیانت به آرمان فلسطین و جهان اسلام است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان کرد: شرایط کرونایی وضعیت زندگی برای محرومین را سخت کرده است به همین منظور رهبر انقلاب بر مشارکت مردم در راستای کمک به نیازمندان در ماه محرم تاکید داشتند و همه کسانی که توانایی مالی دارند در این‌ماه به فقرا کمک کنند.