سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18834

صدای نهاوند:
رئیس شرکت توزیع برق نهاوند از بدهی 17 میلیاردی مشترکان نهاوندی به این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، منصور ذاکری ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند از طلب ۱۷ میلیارد تومانی شرکت برق از مشترکان نهاوندی خبر داد و گفت: نیمی زیادی از این طلب مربوط مشترکان خانگی و مابقی مربوط به ادارات و دستگاه‌های دولتی است.

ذاکری با اشاره به بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت شهرستان نهاوند از نعمت برق، گفت: قبل از انقلاب فقط ۵ روستای نهاوند دارای برق بودند ولی امروز همه ی روستای شهرستان از شبکه توزیع برق پایدار بهره می برند و شهرستان دارای بیش از ۷۰ هزار مشترک برق است.

وی با بیان اینکه نهاوند ۱۰ درصد از برق تولیدی در استان همدان را مصرف می‌کند،افزود: ۵۰ درصد برق مصرفی نهاوند مربوط به بخش کشاورزی است در همین راستای کاهش مصرف برق در اوج بار تفاهم‌نامه‌هایی با کشاورزان صاحب چاه عمیق و نیمه عمیق امضا می‌کند.
ذاکری بیان کرد: در این تفاهم‌نامه با توجه به توافق با کشاورزان، اداره برق متعهد می‌شود به ازای عدم مصرف کشاورزان در ۴ ساعت اوج بار یعنی از ساعت ۸ تا ۱۲ شب در ۲۰ ساعت مابقی به‌صورت رایگان از برق برای استفاده چاه کشاورزی بهره‌مند شوند.

رئیس شرکت توزیع برق نهاوند انشعابات غیر مجاز و مدیریت مصرف برق را از مهمترین مشکلات و دغدغه های این مدیریت برشمرد ، و گفت : برای کاهش این مشکلات به مشارکت مردم و فرهنگ سازی رسانه ها نیاز است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش