- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

عامل ایجاد مزاحمت دختر جوان در چهار راه معلم نهاوند راهی زندان شد

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته گذشته پسر جوانی در چهار راه معلم خیابان پیروزی نهاوند، اقدام به ایجاد مزاحمت و ضرب و شتم یک دختر جوان می کند.

آزاد بخت گفت: با شکایت دختر جوان، شناسایی متهم در دستور کار دادسرا قرار گرفت، که پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی این فرد، شناسایی، دستگیر و با قرار موقت راهی زندان شد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از پیش‌بینی تمهیدات ویژه‌ای در دادسرای نهاوند برای مقابله با مزاحمت‌های خیابانی برای دانش آموزان و نوامیس مردم خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند بیان کرد: جهت جلوگیری از فعالیت افرادی که با مزاحمت‌ها و شرارت‌های خود برای دانش آموزان و بانوان ایجاد ناامنی می‌کنند، برخورد قاطع و بدون مسامحه در دستور کار قضات شعب مختلف دادسرای نهاوند قرار گرفته است.

عباس آزاد بخت تصریح کرد: نیروهای انتظامی و گشت‌های ویژه‌ای که به این منظور و با تمهیدات مناسب فرماندهی انتظامی در سطح شهرستان مستقر شده‌اند موظفند هستند هرگونه مزاحمت خیابانی را فورا مورد پیگیری قرار دهند و مراتب را به دادسرا اعلام کنند.

آزاد بخت گفت: در این گونه موارد پرونده‌های تشکیل شده به دور از هرگونه جوسازی و مطابق با قانون در اسرع وقت و با قاطعیت رسیدگی می‌شود.

وی افزود: بر اساس قانون مجازات اسلامی، مزاحمت‌های خیابانی جرم است و دادستانی شهرستان نهاوند با آن برخورد می‌کند.