- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

چهار خطه شدن جاده نهاوند-آورزمان-ملایر مطالبه برحق مردم است/عملیات اجرایی این پروژه تعطیل نمی شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری صبح یک شنبه پس از بازدید از عملیات اجرایی چهار خطه شدن جاده نهاوند-آورزمان-ملایر، گفت: چهار خطه کردن و ساماندهی این محور مطالبه مردم، زائران عتبات عالیات، گردشگران و رانندگان خودروهای سنگین است که سالیان سال است منتظر اجرایی شدن این طرح هستند.

ناصری گفت: عملیات تعریض، ساماندهی و چهار خطه کردن این محور از سه سال گذشته در سه فاز برنامه ریزی و آغاز شده است.

فرماندار نهاوند بیان کرد: عملیات اجرایی فاز اول از نهاوند تا تقاطع سه راهی روستای عشوند به طول ۱۱ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان نهاوند به پایان رسیده و از سال گذشته به طور کامل زیر بار ترافیک رفته است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی فاز دوم از تقاطع روستای عشوند تا روستای آورزمان در حوزه استحفاظی ملایر از ماههای اول سال ۱۳۹۸ در دستور کار قرار گرفت و پروژه از پیشرفت قابل قبولی برخورددار است.

وی در مورد تغییر ردیف اعتبار این پروژه از ملی به ملی استانی گفت: این مطلب در صحبت های پیمانکار مطرح شده است ولی با این فضای همدلی و وحدتی که در مجموعه مدیریت استان خصوصا استاندار همدان و نمایندگان دو شهرستان ملایر و نهاوند وجود دارد با اطمینان می گویم هیچ وقت عملیات اجرایی این پروژه تعطیل نخواهد شد.

فرماندار نهاوند گفت: مردم مطمئن باشند روند اجرایی این پروژه در ۶ ماهه دوم امسال به مراتب قوی تر از ۶ ماهه اول خواهد بود.

مراد ناصری افزود: شخص استاندار، معاون عمرانی استاندار و نمایندگان مردم نهاوند و ملایر در مجلس به صورت جدی پیگیر روند اجرایی این پروژه می باشند.

ناصری تاکید کرد: مهم این است که این پروژه تعطیل نشود که نمی شود، مهم این است که مطالبات پیمانکار پرداخت شود که در شش ماه دوم پرداخت می شود.

فرماندار نهاوند در پایان گفت:طبق گزارشی که از پیمانکار پروژه دریافت کردم تا پایان کار دولت این محور زیر بار ترافیک خواهد رفت و نگرانی وجود ندارد.