سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18987

صدای نهاوند:
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری نهاوند، گفت: هیچ اجباری برای آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس نیست و مدیران و معلمان نباید برای حضور دانش آموزان در مدرسه به آنها تماس بگیرند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مهدی جلال وند عصر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش نهاوند، عنوان کرد: تعطیلی مدارس در حیطه اختیارات شهرستان و استان نیست، البته با سرد شدن هوا پروتکل های بهداشتی مدارس تغییر می کند.

جلالوند گفت: پروتکل‌های بهداشتی باید به صورت دقیق در مدارس اجرا شود و آموزش و پرورش و مرکز بهداشت بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت بیشتری داشته باشند.

وی درباره نحوه نظارت بر سرویس مدارس اظهار کرد: کارگروهی متشکل از مرکز بهداشت ، آموزش و پرورش، شهرداری ، پلیس راهور و نماینده انجمن اولیاء و مربیان در این خصوص تصمیم گیری کنند و مصوبه آن به رانندگان سرویس مدارس تعمیم دهند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به مطرح شدن طرح آجر به آجر از سوی وزارت آموزش و پرورش، عنوان داشت: همانطور که از نام این طرح پیداست، هر کسی در هر سطحی از جامعه می‌تواند به اندازه بضاعت مالی خود در راستای ساخت واحدهای آموزشی کمک کند.

مهدی جلالوند افزود: در قسمت هایی از شهرستان نیاز به واحد آموزشی بسیار زیاد است، لذا آحاد جامعه می‌توانند با سهیم شدن در این طرحِ خداپسندانه، باعث ایجاد تحولی در فضاهای آموزشی شهرستان شوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش